Najczęściej zadawane
pytania

Pomoc

Proszę sprawdzić w pierwszej kolejności, czy w folderze Spam lub Kosz skrzynki odbiorczej automatycznie nie została przeniesiona wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Zdarza się, że serwer pocztowy uzna link aktywacyjny za spam.

Link aktywacyjny jest ważny przez 48h. Jeżeli link aktywacyjny nie zostanie kliknięty w ciągu 24h, zostanie ponownie wysłany, ale wtedy będzie ważny już tylko 24h. Logowanie jest możliwe tylko do aktywowanego konta. Jeżeli konto nie zostanie aktywowane należy powtórzyć procedurę rejestracji. W tym celu należy kliknąć ponownie na link "Zarejestruj się"- pod oknem logowania.

Promocją sprzedaży „Program lojalnościowy mamBONUS” objęci są Klienci, którzy wyrazili zgodę ma przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz posiadają kartę BNP PARIBAS S.A. objętą programem. Niespełnienie tych dwóch warunków jest najczęstszą przyczyną odmowy rejestracji. Status zgody na przetwarzanie danych marketingowych można sprawdzić dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Banku.

W celu rejestracji należy podać Identyfikator Klienta oraz tylko 8 pierwszych cyfr numeru pesel. Identyfikator Klienta jest drukowany na wyciągu.

W pierwszej kolejności sprawdź czy podajesz prawidłowe dane. Jeżeli tak to przyczyną odmowy rejestracji może być brak zgody na przetwarzanie danych marketingowych lub posiadanie karty która nie jest objęta promocją sprzedaży. Szczegółowe informacje na temat braku możliwości rejestracji uzyskasz dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Banku.

Stan konta punktowego widoczny jest po zalogowaniu się, w zakładce Moje Konto. Ponadto stan konta punktowego dostępny jest również w Systemie bankowości internetowej.

Punkty ważne są 3 lata od momentu ich naliczenia i w tym czasie mogą zostać wymienione na nagrodę.

Należy kliknąć link "Przypomnij hasło" widoczny pod oknem logowania.

Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami

lub zadzwoń

+48 500 990 500

+48 22 134 00 00

Infolinia czynna całodobowo 7 dni w tygodniu.

Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.