Najczęściej zadawane
pytania

Pomoc

Proszę sprawdzić w pierwszej kolejności, czy w folderze Spam lub Kosz skrzynki odbiorczej automatycznie nie została przeniesiona wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Zdarza się, że serwer pocztowy uzna link aktywacyjny za spam.

Link aktywacyjny jest ważny przez 48h. Jeżeli link aktywacyjny nie zostanie kliknięty w ciągu 24h, zostanie ponownie wysłany, ale wtedy będzie ważny już tylko 24h. Logowanie jest możliwe tylko do aktywowanego konta. Jeżeli konto nie zostanie aktywowane należy powtórzyć procedurę rejestracji. W tym celu należy kliknąć ponownie na link "Zarejestruj się"- pod oknem logowania.

Promocją sprzedaży „Program lojalnościowy mamBONUS” objęci są Klienci, którzy wyrazili zgodę ma przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz posiadają kartę BNP PARIBAS S.A. objętą programem. Niespełnienie tych dwóch warunków jest najczęstszą przyczyną odmowy rejestracji. Status zgody na przetwarzanie danych marketingowych można sprawdzić dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Banku.

W celu rejestracji należy podać Identyfikator Klienta oraz tylko 8 pierwszych cyfr numeru pesel. Identyfikator Klienta jest drukowany na wyciągu.

W pierwszej kolejności sprawdź czy podajesz prawidłowe dane. Jeżeli tak to przyczyną odmowy rejestracji może być brak zgody na przetwarzanie danych marketingowych lub posiadanie karty która nie jest objęta promocją sprzedaży. Szczegółowe informacje na temat braku możliwości rejestracji uzyskasz dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Banku.

Punkty standardowe naliczane są w ciągu 2 dni od zaksięgowania transakcji w systemie i są widoczne w zakładce Moje Konto zwykle w ciągu 4 dni po wykonaniu transakcji (w niektórych przypadkach może to potrwać trochę dłużej z uwagi na księgowanie transakcji w systemie bankowym). W przypadku dodatkowych punktów promocyjnych szczegółowe zasady naliczania punktów każdorazowo opisane są w regulaminie danej promocji.

Stan konta punktowego widoczny jest po zalogowaniu się, w zakładce Moje Konto. Ponadto stan konta punktowego dostępny jest również w Systemie bankowości internetowej.

Jeżeli nie masz wystarczającej liczby punktów lub nie chcesz wykorzystać wszystkich punktów do odbioru wybranej przez siebie nagrody to na mambonus.pl możesz dopłacić do nagrody szybkim przelewem online za pośrednictwem Przelewy24. Płatności można dokonać tylko kartą płatniczą Banku BNP Paribas.

Wybierając tą metodę płatności zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu Przelewy24. Kolejne kroki to uzupełnienie danych wymaganych do przeprowadzenia płatności i realizacja transakcji. (m.in. numer i data ważności karty, kod CVV).

Wszystko odbywa się w szyfrowanym, bezpiecznym połączeniu SSL, zapewniającym ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną. Połączenie SSL to gwarancja wysokiego poziomu bezpieczeństwa zawieranych transakcji. Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowana/y z powrotem na mambonus.pl, a Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

Minimalna wartość punktowa wymagana do realizacji transakcji z dopłatą to 1000 punktów.

Do kwoty dopłaty doliczany jest także koszt przesyłki w kwocie 15,90 PLN.

Po realizacji transakcji z Przelewy24.pl info@przelewy24.pl otrzymasz wiadomość email ze szczegółowymi informacjami o transakcji.

Dopłaty można dokonać tylko w ramach bieżącej transakcji. Prosimy nie dokonywać płatności w późniejszym terminie.

W przypadku gdy transakcja nie powiedzie się, na ekranie zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat. Punkty przeznaczone na wymianę zostaną zablokowane, ale maksymalnie po 7 dniach wrócą na konto lojalnościowe.

W przypadku zwrotu lub uzasadnionej reklamacji produktu zakupionego poprzez wymianę punktów i dopłatę, punkty zostaną zwrócone na rachunek lojalnościowy, a kwota dopłaty zostanie zwrócona na rachunek karty płatniczej z którego dokonano dopłaty.

Punkty ważne są 3 lata od momentu ich naliczenia i w tym czasie mogą zostać wymienione na nagrodę.

Należy kliknąć link "Przypomnij hasło" widoczny pod oknem logowania.

Nie ma opłaty za przesyłkę w przypadku gdy zamówienie jest dokonywane tylko za punkty (bez dopłaty). W tym wypadku nie jest pobierana opłata. W przypadku gdy Klient dopłaca (czyli wymienia punkty i jednocześnie płaci gotówką) wtedy koszty przesyłki wynoszą 15,90 zł.

Zwykle przesyłka jest dostarczana w ciągu 7 dni. W niektórych przypadkach realizacja zamówienia może potrwać do 21 dni.

Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami

lub zadzwoń

+48 500 990 500

+48 22 134 00 00

Infolinia czynna całodobowo 7 dni w tygodniu.

Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.