Najczęściej zadawane pytania.

Próbuję aktywować konto, ale nie dociera do mnie link aktywacyjny. Co zrobić?

Proszę sprawdzić w pierwszej kolejności, czy w folderze Spam lub Kosz skrzynki odbiorczej automatycznie nie została przeniesiona wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Zdarza się, że serwer pocztowy uzna link aktywacyjny za spam.

 

Link aktywacyjny nie działa. Jak go uaktywnić?

Link aktywacyjny jest ważny przez 48h. Jeżeli link aktywacyjny nie zostanie kliknięty w ciągu 24h, zostanie ponownie wysłany, ale wtedy będzie ważny już tylko 24h. Logowanie jest możliwe tylko do aktywowanego konta. Jeżeli konto nie zostanie aktywowane należy powtórzyć procedurę rejestracji. W tym celu należy kliknąć ponownie na link "Zarejestruj się"- pod oknem logowania.  

 

Nie mogę zarejestrować się na platformie. Dlaczego?

Promocją sprzedaży „Program lojalnościowy mamBONUS” objęci są Klienci, którzy wyrazili zgodę ma przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz posiadają kartę BGŻ BNP PARIBAS S.A. objętą programem. Niespełnienie tych dwóch warunków jest najczęstszą przyczyną odmowy rejestracji. Status zgody na przetwarzanie danych marketingowych można sprawdzić dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Banku.

 

Jak się zarejestrować na platformie?

W celu rejestracji należy podać Identyfikator Klienta oraz tylko 8 pierwszych cyfr numeru pesel. Identyfikator Klienta jest drukowany na wyciągu. Jest to też ten sam numer który używany jest w SygmaOnLine

 

Co zrobić w przypadku gdy nie można się zarejestrować?

W pierwszej kolejności sprawdź czy podajesz prawidłowe dane. Jeżeli tak to przyczyną odmowy rejestracji może być brak zgody na przetwarzanie danych marketingowych lub posiadanie karty która nie jest objęta promocją sprzedaży. Szczegółowe informacje na temat braku możliwości rejestracji uzyskasz dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Banku.

 

Jak są naliczane punkty za transakcje kartą?

Punkty standardowe naliczane są w ciągu 2 dni od zaksięgowania transakcji w systemie i są widoczne w zakładce Moje Konto  zwykle w ciągu 4 dni po wykonaniu transakcji (w niektórych przypadkach może to potrwać trochę  dłużej z uwagi na księgowanie transakcji w systemie bankowym). W przypadku dodatkowych punktów promocyjnych szczegółowe zasady naliczania punktów każdorazowo opisane są w regulaminie danej promocji.

 

Jak sprawdzić ile mam zgromadzonych punktów?

Stan konta punktowego widoczny jest po zalogowaniu się, w zakładce Moje Konto. Ponadto stan konta punktowego dostępny jest również w SygmaOnLine. Nie są pokazywane punkty naliczone w poszczególnych transakcjach, Informację tą uzyskasz dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Banku.

 

Jak długo ważne są punkty? Czy punkty przechodzą na następny okres rozliczeniowy?

Punkty ważne są 3 lata od momentu ich naliczenia i w tym czasie mogą zostać wymienione na nagrodę.

 

Zapomniałem hasła. Co robić?

Należy kliknąć link "Przypomnij hasło" widoczny pod oknem logowania. 

 

Jakie są koszty przesyłki?

Nie ma opłaty za przesyłkę w przypadku gdy zamówienie jest dokonywane tylko za punkty (bez dopłaty). W tym wypadku nie jest pobierana opłata. W przypadku gdy Klient dopłaca (czyli wymienia punkty i jednocześnie płaci gotówką) wtedy koszty przesyłki wynoszą 15,90 zł. 

 

Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?

Zwykle przesyłka jest dostarczana w ciągu 7 dni. W niektórych przypadkach realizacja zamówienia może potrwać do 21 dni.